ΑΝΑΠΟΔΑ ΒΗΜΑΤΑ..Σήμερα που η ανθρώπινη δόξα απογειώνεται ας μη λησμονήσουμε την ΠΡΩΤΗ ΧΑΙΡΕ ΝΥΜΦΗ ΑΝΥΜΦΕΥΤΕ

  Λαζαρακος Ιωαννης                     Ιωάννης Σπ. Λαζαράκος

                   E-mail: jlazarakosdim@yahoo.grΒΙΝΙΕΤΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΒΗΜΑΤΑ

Σήμερα που η ανθρώπινη δόξα απογειώνεται ας μη λησμονήσουμε την Παναγιά μας, Μητέρα του Θεού και του κόσμου! Από το πρωί ως το βράδυ οι τηλεοράσεις μιλούν για την εφιαλτική πανδημία που μαστίζει τη χώρα μας και την ανθρωπότητα. Οι κυβερνώντες δοξάζονται για τα μέτρα προστασίας και τις φροντίδες που εξαγγέλλουν. Οι γιατροί. νοσηλευτές και εργαζόμενοι στις δομές υγείας. οι φαρμακοποιοί όλοι δοξάζονται για την αυταπάρνηση και τον ηρωϊσμό τους. Τέλος οι δημοσιογράφοι δοξάζονται για τα εμπεριστατωμένα και πλούσια σε πληροφορίες ρεπορτάζ τους. Ο κορωναϊός ή κορονοϊός Covid-2019) δεν σκορπά μόνο λοιμώδη θάνατο, αλλά και δόξα. Χαρίζει επίσης και πλούτη σε αυτούς που πορνεύουν με την θυγατέρα της Βαβυλώνας, την ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ. Ο Κύριος ας τους λυπηθεί.

Πορευόμενοι, λοιπόν, σε αυτά τα βήματα της ανθρωπότητας που η αγωνία και ζόφος τα συνοδεύει, ας κάνουμε ΑΝΑΠΟΔΑ ΒΗΜΑΤΑ και να ανταμώσουμε την Αειπάρθενον Θεοτόκον. Αυτή που χαρίζει ελπίδα και σωτηρία δια του Μονογενούς Υιού Της και Αγιοτριαδικού Θεού, Κυρίου ημών Ιησού Χριστού Σωτήρος.

Χρησιμοποίησα τα ερανίσματα από τρία βιβλία προκειμένου να ανταποκριθώ, το κατά δύναμη, εγώ ο λίγος στη συγγραφή του παρόντος για την Αειπάρθενον Θεοτόκον Παναγία Παντάνασσα. Αυτά είναι (α) «Η ΠΑΡΘΕΝΟΜΗΤΩΡ» του Αρχιμανδρ. Καλλιστράτου Ν. Λυράκη, (β) «Η ΠΡΩΤΗ» του ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΧΕΛΩΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ Κ. ΣΤΥΛΙΟΥ και (γ) «Η τιμή της Θεομήτορος και των Αγίων» του +ΠΑΝ. Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ.

Καμία πανδημία, κανένα κυβερνητικό μέτρο, κανένας κίνδυνος, καμία δυστυχία, καμία απειλή δεν είναι δυνατό να επισκιάσει τη Μεγάλη Εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου! Πολύ δε περισσότερο να τη σβήσει, όπως όργανα του Αντιχρίστου θέλουν να πιστεύουν. Η Παναγία, αυτός ο πάναγνος και κατάλευκος κρίνος της Ναζαρέτ, της πατριάς Δαυίδ, θα απαστράπτει εις τους αιώνες, όπως και απαστράπτει σαν πολύεδρος αδάμαντας στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας και επομένως και στις ψυχές των πιστών Χριστιανών Ορθοδόξων!

Δεν απαστράπτει μόνο στις ψυχές μας, χαρίζει ΕΛΠΙΔΑ και δυναμώνει την Αγία και εξ΄ αποκαλύψεως Πίστη μας. Φυλάττει το Έθνος των Ελλήνων, το οποίο εορτάζει μαζί με την Παναγιά του, Αειπάρθενο Θεοτόκο Μαρία και Μητέρα του, την Εθνεγερσία και απελευθέρωσή του από το πιο δυσώδη και βάρβαρο ζυγό.

Αντίχριστοι και αιρετικοί μιλούν και κηρύττουν προσβλητικά και ανυπόστατα, αντιεπιστημονικά και αθεολόγητα πράγματα για τον πάναγνο και πανάγιο ευλογημένο βίο της Παναγίας μας. Αναφέρονται σε πολλές πτυχές του βίου Της διαστρεβλώνοντας την Αγία Γραφή (Παλαιά και Καινή Διαθήκη), αλλά αγνοώντας παντελώς την Ιερή Παράδοση και τις Μεγάλες Οικουμενικές Συνόδους των Αγίων Πατέρων της αρχαίας Εκκλησίας του Χριστού και η οποία συνεχίζει σήμερα, 2.000 χρόνια και πλέον, ως Ορθόδοξη.

Ένα από αυτά τα σημεία των αντίχριστων και αιρετικών είναι η ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΙΑ της Θεοτόκου. Δεν μπορούν οι δυστυχισμένοι να κατανοήσουν το ΘΑΥΜΑ του ΘΕΟΥ!

«Πράγματι η αγαθή πρόνοια του Θεού προλαμβάνει και μνηστεύει την Παρθένο με τον Ιωσήφ,..» (α. σελ. 44).

Την Παρθένο μνήστευσαν οι ιερείς του Ναού γιατί μάλλον οι γονείς της είχαν αποβιώσει και οι ταγμένες παρθένες που συμπλήρωναν τα 12 έτη απομακρυνόντουσαν από το Ναό λόγω των γυναικείων του μήνα. Η εκλογή του ηλικιωμένου  Ιωσήφ, από τους χηρεύοντες του λαού, για μνηστήρα της Παναγίας μας έγινε με θαύμα. Ήταν η Παναγία μας τότε 15-16 ετών. (β σελ. 92-93).

«Η Παρθένος συνέλαβε – αγιοπνευματικά- τον Ιησού μετά την μνηστεία της με τον Ιωσήφ και όχι πριν της μνηστείας. Ο ιερός Χρυσόστομος ερωτά αλλά γιατί δεν έμεινε έγκυος πρωτού να μνηστευθεί; Δια να παραμείνει επ’ ολίγον κρυφόν το γεγονός… και δια να απαλλαγεί από κάθε πονηράν υποψίαν η Παρθένος. Διότι πως ήτο δυνατόν οι Φαρισαίοι να παραδεχθούν εγκυμοσύνη υπερφυσική, πρωτάκουστον και ακατανόητον και μάλιστα καχύποπτοι και κακόβουλοι όπως ήταν; Και φυσικά η φαρισαϊκή κακία δεν θα εδυσκολεύετο να εφαρμόσει και στην περίπτωση της Παρθένου αυστηρώς το νόμον, δηλαδή να τη θανατώσει με λιθοβολισμόν. Πρόκειται για εκδήλωση της θείας Προνοίας». (β σελ. 94).

«Η Παρθένος Μαρία, λοιπόν, τη στιγμή του Ευαγγελισμού ήταν μνηστευμένη με τον Ιωσήφ. Μεταξύ μνηστείας και γάμου μεσολαβούσε συνήθως ένα έτος. Το χρονικό αυτό διάστημα η μνηστευμένη κόρη έμενε σπίτι της ή σε συγγενικό ή φιλικό σπίτι. Ο Ευαγγελισμός επομένως έγινε στο διάστημα αυτό… Ο Θεός όμως παρεμβαίνει και αλλάζει προσανατολισμό της ζωής της Θεοτόκου!… Την οδηγεί σε νέο και άγνωστο δρόμο: στο δρόμο της ισοβίου Παρθενίας!». (β σελ. 96-97).

«Τιμώμεν την Θεοτόκον Μαρίαν και ως Αειπάρθενον. Η έννοια του όρου Αειπάρθενος καλύπτει ολόκληρη τη ζωή της μακαρίας Θεοτόκου. Ήταν παρθένος που συνέλαβε υπερφυσικώς, παρθένος εκυοφόρησε, παρθένος έτεκε και παρθένος έμεινε, παρθένος εξακολούθησε ισόβια, μη λαβούσα μηδέ μετά τον υπερφυή τοκετόν αυτής πείραν ανδρός…». (γ σελ. 15).

Σαφέστατα όλα αυτά καταμαρτυρούν οι Ευαγγελιστές. «Και ο μεν Λουκάς, κατά τον Ευαγγελισμόν της Παρθένου Μαρίας ιστορών, παρουσιάζει τον άγγελον διαβεβαιούμενον την Παρθένον, διαπορούσαν πως εν γαστρί συλλήψεται, επεί άνδραν ουκ εγίνωσκεν, ότι Πνεύμα Άγιον επελεύσεται επί σε και δύναμις υψίστου επισκιάσει σοι…». (γ σελ 15).

Αυτά και πολλά περισσότερα μας διαβεβαιώνουν για την Αειπαρθενία της Θεοτόκου και Μητέρας μας Δέσποινας. Ας μη χαριζόμαστε, χωρίς φανατισμό, στους εχθρούς της Παντανάσσης γιατί αυτοί είναι εχθροί της Πίστεως και της Ελλάδας

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. Υπεραγία θεοτόκε σώσον ημάς. Ζήτω η Ελλάς. Καλή Ανάσταση και Χρόνια Πολλά.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *