Αξιολογείται και εξορθολογίζεται.Το Μεταφορικό Ισοδύναμο

πλακιωτάκης«Ένα Επιδοματικού χαρακτήρα μέτρο, όπως το Μεταφορικό Ισοδύναμο, δεν συνιστά μεταρρύθμιση. Ούτε βεβαίως μπορεί να αποτελεί τη στρατηγική προσέγγιση μίας κυβέρνησης για τα νησιά μας και τη νησιωτικότητα».

Αυτό τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση βουλευτή, επισημαίνοντας ότι «το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αξιολογεί ήδη το μεταφορικό ισοδύναμο ώστε να το καταστήσει ένα πραγματικό αναπτυξιακό εργαλείο, όπως όφειλε να ήταν ευθύς εξ αρχής».

«Η ανάγκη εξορθολογισμού του μέτρου», συνέχισε, αποδεικνύεται και από το γεγονός πως από τα 570 εκατ. ευρώ που προβλέπονται για την κάλυψή του μόλις το 9,86% έχουν απορροφηθεί μέσα σε δύο χρόνια. Ειδικότερα οι νησιωτικές επιχειρήσεις, δεν «αγκάλιασαν» το μέτρο, αφού μόνο 1 στις 10 έκανε χρήση, και αυτό είναι κάτι που οφείλει να μας προβληματίσει.

Ειδικά σε ότι αφορά τα καύσιμα», τόνισε ο κύριος Πλακιωτάκης, «σε πάρα πολλές περιπτώσεις έχουν παρατηρηθεί σοβαρές στρεβλώσεις στην αγορά και οι εκπρόσωποι των βενζινοπωλών, αλλά και ο Σύνδεσμος Εταιριών εμπορίας πετρελαιοειδών Ελλάδος, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου».

 

Σε αυτόν τον εξορθολογισμό», πρόσθεσε, «συμμετέχουν όλοι οι άμεσα εμπλεκόμενοι καθώς στόχος του Υπουργείου είναι να καταστεί το μεταφορικό ισοδύναμο, όχι μόνο ένα μέτρο διασφάλισης της κοινωνικής συνοχής της νησιωτικής Ελλάδας μέσω της διεύρυνσης των κοινωνικών ομάδων στις οποίες απευθύνεται , αλλά και ένα μέτρο ενίσχυσης και βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας των νησιών μας».

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *