Δημοτική Κίνηση Πολιτών Νίκαιας – Ρέντη «Κόντρα στο ρεύμα» ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

μετροΑμέσως μετά τις επικοινωνιακές φιέστες για το άνοιγμα και την λειτουργία των τριών σταθμών του Μετρό στην περιοχή μας αυτό που βιώνουν οι Πολίτες στην Νίκαια είναι η μεγάλη και απαράδεκτη ταλαιπωρία των επιβατών των ΜΜΜ και μάλιστα σε μια εποχή που υπάρχουν περιοριστικά μέτρα .

Η κυβέρνηση δεν προχώρησε σε αύξηση των μέσων μεταφοράς λεωφορεία τρόλεϊ κτλ ούτε προσάρμοσε το πρόγραμμα των ΜΜΜ ώστε μαζί με το Μετρό να μπορούν ποιο εύκολα και ποιο γρήγορα να φτάνουν στον προορισμό τους αντίθετα προχώρησε σε αλλαγή και κατάργηση λεωφορειακών γραμμών με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο χρόνος αναμονής στις στάσεις καθώς και η ταλαιπωρία των επιβατών .Το δε Μετρό που υποτίθεται ήρθε να λύσει ζητήματα με ποιο πυκνά δρομολόγια βλέπουμε ότι αυξήθηκε ο χρόνος αναμονής στους σταθμούς μέχρι και 16 λεπτά .

Σε συνάντηση που είχαν σωματεία εργαζομένων και μαζικοί φορείς από περιοχές του Πειραιά με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, κατέθεσαν υπόμνημα και υπογράμμισαν ότιη ταλαιπωρία των κατοίκων που χρησιμοποιούν τις συγκοινωνίες από το Πέραμα, το Κερατσίνι και τον Κορυδαλλό αυξήθηκε, αφού αποκλείστηκε η απευθείας πρόσβασή τους στο κέντρο (Ομόνοια). Το ίδιο έγινε και προς πολλούς εργασιακούς χώρους στις λεωφόρους Π. Ράλλη και Πειραιώς, με την κατάργηση των γραμμών – κορμών Β18 και Γ18 και την αντικατάστασή τους από τις γραμμές 841 και 842. Οι εργαζόμενοι, οι κάτοικοι της Νίκαιας και των γύρω περιοχών έχουν πλέον μόνο τη γραμμή 21 του ΗΛΠΑΠ να σηκώνει το βάρος της μετακίνησής τους στο κέντρο.

Οι κάτοικοι της Νεάπολης μετά την κατάργηση των γραμμών 846 και 847 χρειάζονται για να πάνε στον Πειραιά μια διαδρομή δηλαδή περίπου 5 χιλιόμετρα να πάρουν δύο λεωφορεία με ότι σημαίνει αυτό για τον χρόνο που χρειάζονται ενώ έχουν μείνει ακάλυπτες και η περιοχές των Άσπρων Χωμάτων Αγίας Τριάδας για να μην αναφερθούμε για ένα μεγάλο τμήμα του Αγίου Ιωάννη Ρέντη που συνορεύει με την Νίκαια το οποίο είναι σαν να μην υπάρχει για τα ΜΜΜ.

Από την ιστοσελίδα της Λαϊκής Συσπείρωσης Νίκαιας Ρέντη διαβάζουμε.

«Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, πέρα από τις χιλιοειπωμένες δικαιολογίες για προμήθειες οχημάτων και προσλήψεις εργαζομένων, στο ζήτημα της κατάργησης των λεωφορειακών γραμμών ουσιαστικά πέταξε το μπαλάκι στις Δημοτικές Αρχές των συγκεκριμένων περιοχών, αφού όπως είπε «οι αλλαγές στις γραμμές των λεωφορείων έγιναν έπειτα από διαβούλευση με τους Δήμους» και μάλιστα ότι «τα χαρτιά πήγαν κι ήρθαν στους Δήμους 4-5 φορές»!

Θεωρούμε ότι η Δημοτική αρχή πρέπει να πάρει άλλες πρωτοβουλίες για αυτό το σοβαρό θέμα που ταλαιπωρεί καθημερινά εκατοντάδες δημοτών μας που θέλουν να πάνε στην δουλειά τους.

Και για να είμαστε και εντελώς ξεκάθαροι γιατί διαβάζουμε όσα γράφονται είμαστε εντελώς αντίθετοι σαν παράταξη με την λογική του κράτους να μεταφέρει αρμοδιότητες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και μάλιστα χωρίς τους απαραίτητους πόρους αυτό γιατί πολύς λόγος γίνεται για την δημοτική συγκοινωνία που θα λύσει το υπάρχον πρόβλημα. Η δημοτική συγκοινωνία δεν θα γίνει «εξ ουρανού» χρειάζονται οικονομικοί πόροι που θα προέλθουν από την φορολόγηση των δημοτών δηλαδή θα πληρώσουμε για να έχουμε η λογική του μνημονιακού δημιουργήματος «Κλεισθένης 1 και 2» τα προβλέπουν όλα αυτά άλλωστε γι αυτό έγιναν.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ.

Άμεση συνάντηση αντιπροσωπείας του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας με το αρμόδιο Υπουργείο και τον υπεύθυνο του ΟΑΣΑ.

Να λυθεί ΑΜΕΣΑ το σοβαρό αυτό θέμα και να καλυφτούν όλες οι περιοχές του Δήμου μας με πυκνά δρομολόγια με σύγχρονα λεωφορεία και τρόλεϊ.

Να συνδεθεί ο σταθμός του Μετρό με τον σταθμό του Προαστιακού στο Ρέντη άλλο ένα μέσον σταθερής τροχιάς που μπορεί να εξυπηρετήσει για το οποίο πολλοί λίγοι ξέρουν και ελάχιστοι το χρησιμοποιούν.

Κώστας Παπαδόπουλος

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *