Θερινό Σχολείο Φυσικής Αίγινα Μια συναρπαστική καλοκαιρινή περιήγηση

σχολείο αίγινα 1Έχοντας ήδη πραγματοποιήσει με μεγάλη επιτυχία, από το 2007 έως και το 2016, εξήντα πέντε Θερινά Σχολεία στην Ερέτρια, στη Μεσσήνη, στην Κεφαλλονιά, στη Θεσσαλονίκη, στην Παραμυθιά, στην Ζάκυνθο, στην Ιστιαία και στα Γιαννιτσά, η Ένωση Ελλήνων Φυσικών πραγματοποίησε στην Αίγινα το τρίτο κατά σειρά καλοκαιρινό μαθητικό αντάμωμα με κοινό παρονομαστή την Επιστήμη της Φυσικής.

Παρευρεθήκαμε στις δύο πρώτες ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν στο Γενικό Λύκειο Αίγινας σε συνεργασία με την Επιτροπή Παιδείας του Δήμου, υπό την επίβλεψη των καθηγητών του ΓΕΛ και του διευσχολείο αίγινα 2θυντή κ. Γιάννη Πούντου.

Την Κυριακή 27 Αυγούστου, είχαμε την τύχη να ακούσουμε την εισήγηση του κ. Διονύση Σιμόπουλου, φυσικού και αστρονόμου, επίτιμου διευθυντή του Ευγενιδείου Πλανηταρίου, βραβευμένου για τη συνεισφορά του στην αστρονομική εκπαίδευση. Ο κ. Σιμόπουλος ανέπτυξε το θέμα «Σύμπαν και Άνθρωπος», μια συνοπτική ανασκόπηση στις αστρονομικές και αστροφυσικές επιτεύξεις ανά τους αιώνες αλλά και στη σχέση Ανθρώπου – Σύμπαντος.

Τη Δευτέρα 28 Αυγούστου, η μαθηματικός κ. Σύλβια Κατσαμένη και ο φυσικός κ. Κώστας Μαΐστρος, οργάνωσαν πειραματικές δραστηριότητες με τίτλο «Φυσική σημαίνει μετρώ».

Σκοπός του θερινού σχολείου είναι να καταστήσει τους μαθητές ικανούς να εκτιμούν το φυσικό κόσμο και να συμβάλλουν στη λήψη αποφάσεων σχετικών με τις μεταβολές, που η ανθρώπινη δραστηριότητα επιφέρει σε αυτόν, χρησιμοποιώντας την επιστημονική γνώση, αναγνωρίζοντας ερωτήματα και εξάγοντας συμπεράσματα που βασίζονται σε επιστημονικά δεδομένα.

Στόχος του Θερινού σχολείου είναι οι μαθητές να μελετούν και να αξιολογούν τα δεδομένα που έχουν συλλέξει από την πειραματική διαδικασία και να χρησιμοποιούν στην πράξη την επιστημονική αυτή γνώση.

Εκπληκτική αποδείχθηκε και η προσέλευση των μαθητών, οι οποίοι ξεπέρασαν τους σαράντα σε αριθμό, πράγμα πολύ ενθαρρυντικό αν συλλογιστούμε τη χρονική περίοδο που διανύουμε.

Συγχαρητήρια στην Ένωση, στην Επιτροπή Παιδείας του Δήμου Αίγινας και στο ΓΕΛ, καθώς αποδεικνύουν με τη δράση τους πως, η μάθηση είναι διαχρονική και δεν ολοκληρώνεται στις 15 του Ιούνη, ούτε ξεκινά στα μέσα του Σεπτέμβρη.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *