Παραπάνω ύπνος ή περισσότερη δουλειά;

 

ύπνοςΘέλεις να παραμείνεις υγιής και ξέρεις ότι πρέπει να κοιμάσαι τουλάχιστον οκτώ ώρες καθημερινά, να γυμνάζεσαι τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά και να πίνεις αρκετό νερό ενώ τα γεύματά σου πρέπει να είναι εξίσου υγιεινά.

Τι γίνεται όμως όταν στο παιχνίδι μπαίνει η δουλειά, τα παιδιά και οι λοιπές υποχρεώσεις. Παλεύεις να τα κάνεις όλα σωστά και είναι πιθανό ένα πρωί να θέλεις να κλείσεις το ξυπνητήρι και να μην θυσιάσεις τον ύπνο σου για να πας στο μάθημα πιλάτες.

Είναι αυτή η πιο σωστή επιλογή; Φαίνεται πως η επιστήμη είναι εξ΄ ίσιου διχασμένη με σένα και δεν υπάρχει σαφής απάντηση.

«Τόσο ο ύπνος όσο και η άσκηση αποτελούν βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην ψυχική και σωματική υγεία», σύμφωνα με την, κλινική ψυχολόγο και συνεργάτη του πανεπιστημίου της Utah.

Η έρευνά της όπως δημοσιεύτηκε έδειξε πως το να κοιμάσαι επτά ώρες το λιγότερο καθημερινά, σε βοηθά να γυμνάζεσαι πιο πολύ και με μεγαλύτερη ένταση την επόμενη ημέρα. Αυτή η χρυσή εξίσωση ύπνου και άσκησης φαίνεται να βοηθά και άτομα με αϋπνίες που είδαν τον ύπνο τους να βελτιώνεται όταν ξεκίνησαν να κάνουν αερόβια άσκηση,.

Και δεν είναι μόνο αυτή, υπάρχουν δεκάδες έρευνες που δείχνουν την απευθείας σχέση της ποιότητας ύπνου με την γυμναστική.

Τι να κάνεις λοιπόν;

Θυσίασε τον ύπνο στο 2 με 3 φορές ανά εβδομάδα και πήγαινε νωρίς το πρωί στο γυμναστήριο. Κοιμήσου λίγο παραπάνω τις υπόλοιπες ημέρες και τα Σαββατοκύριακα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *