Πρώτοι σε καταστροφές και σπατάλες

τραίνοΣτο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου πραγματοποιήθηκε ένα τεράστιο έργο προ λίγων ετών, με νέες γέφυρες, νέες σιδηροτροχιές, νέες εγκαταστάσεις και μόλις τελείωσαν τα έργα αυτά, αντί να λειτουργήσει ο Σιδηρόδρομος, διακόπηκαν τα δρομολόγιά του, γιατί ήδη ξεκινούσαν τα έργα του μεγάλου αυτοκινητόδρομου του Μωρέα και του προαστιακού τραίνου, με άλλη χάραξη από αυτήν του σιδηροδρόμου, έτσι σπαταλήθηκαν πολλά εκατομμύρια ευρώ και το έργο εγκαταλείφθηκε με αποτέλεσμα να λεηλατηθεί ολοσχερώς.

Αυτή δυστυχώς είναι η Ελλάδα, της σπατάλης, της εγκατάλειψης, της προχειρότητας, των μιζών, των ρουσφετιών και ότι άλλο κακό μπορεί να φανταστεί κανείς.

Μήπως το ίδιο δεν έγινε με το σιδηροδρομικό δίκτυο Πειραιά – Αθήνα – Θεσσαλονίκη! Ανακαινίσθηκε πλήρως, αλλά το τραίνο δεν έφτασε ποτέ στον Πειραιά.

Σάμπως μέσα στο λιμάνι του Πειραιά, στον ΟΛΠ; Πόσες μελέτες έγιναν και πληρώθηκαν για το Μονορέϊλ, την πολιτιστική ακτή, την ηλεκτροδότηση για μεγάλα πλοία, την κατασκευή μουσείων; Πραγματοποιήθηκε τελικά κάτι από όλα αυτά;

Όλα στο μηδέν και το τίποτα. Πολλά και ανώφελα έξοδα και όφελος αρνητικό. Κατασπατάληση εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων, αναγκαίων για σοβαρές επενδύσεις και μεγάλα έργα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *