Στο Δημόσιο παραμένει  Η Πλοηγική υπηρεσία

 

Δηλώσεις του Χρήστου Λαμπρίδη

ΓΓ Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων

πλοηγική υπηρεσίαΤην ώρα που επιστρέφει μετά από χρόνια σε πλήρη επιχειρησιακή ικανότητα η Πλοηγική Υπηρεσία, διαθέτοντας ήδη πλεόνασμα δεκάδων εκατομμυρίων, πλήθος πανομοιότυπων δημοσιευμάτων μιλά για την κακή λειτουργία της, όταν σιωπούσαν το 2012-2014 επί Βαρβιτσιώτη, αλλά «πρέπει να παραμείνει στο Δημόσιο. Και θα παραμείνει.

Στην Πλοηγική Υπηρεσία παραλάβαμε μία κατάσταση πλήρους απαξίωσης … οι διαδικασίες γίνονταν, αλλά οι υπηρεσίες προσφέρονταν λόγω των υπεράνθρωπων προσπαθειών του προσωπικού. Προμήθεια εξοπλισμού είχε να γίνει από το 2003 και πρόσληψη προσωπικού από το 2008, ενώ το 2014 επί υπουργίας Βαρβιτσιώτη «κόπηκαν» όλες οι κενές οργανικές θέσεις της πλοηγικής υπηρεσίας, αν και μπορούσε να μην το κάνει, έτσι δεν μπορούσαν να γίνουν πλέον προσλήψεις. Σήμερα περίπου 110 άτομα απασχολούνται σήμερα στην Πλοηγική Υπηρεσία, είτε πλοηγοί είτε πλήρωμα των σκαφών, αλλά και ορισμένοι καβοδέτες. Πέραν αυτών υπάρχει διοικητικό προσωπικό που ελέγχει την οικονομική διαχείριση, δημόσιοι υπάλληλοι του υπουργείου Ναυτιλίας. Από παλιά, υπήρχε ανάγκη να αυξηθεί το προσωπικό, καθώς δεν καλύπτονταν οι ανάγκες, αλλά αντί να διατηρήσουμε τις κενές οργανικές θέσεις, αυτές κόπηκαν με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει πρόσληψη».

 

Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της υπηρεσίας, όταν ανέλαβε η νέα κυβέρνηση, «δεν υπήρχε κανένας σχεδιασμός» και το πρώτο που έγινε ήταν «να αξιολογήσουμε τον εξοπλισμό της υπηρεσίας σε σκάφη … βρήκαμε ότι έχουμε πέντε σκάφη, από τα οποία τέσσερα είναι σε αχρησία (δύο έχουν βγει στη στεριά, δύο δεν λειτουργούν, ενώ ένα μόνο υπολειτουργεί) και θα πρέπει να λειτουργήσουν».

«Είναι η πρώτη φορά που γίνεται τόσο σημαντική προσπάθεια για την Πλοηγική Υπηρεσία … και πρώτη φορά που υπάρχει πλήθος πανομοιότυπων δημοσιευμάτων που μιλούν για κακή λειτουργία της. Ούτε το 2012, 2013, 2014 υπήρχε κανένα δημοσίευμα. Βλέπουν ότι θα αναδιοργανωθεί, θα μείνει δημόσια και ότι χάνουν μία ευκαιρία κερδοφορίας … υπάρχουν σοβαροί λόγοι που πρέπει να παραμείνει στο Δημόσιο. Και θα παραμείνει».

 

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *